@ home

Nu är jag äntligen hemma! Slutade kl 16:00, hade en väldigt chill dag idag också! Alla dagar är chill med våra datorer! Iaf,nu är jag hemma igen, om ca en halvtimme så ska vi åka till mormor och morfar eftersom att morfar fyller år! Grattis Morfar! ♥
 
Imon är det ingen vanlig skoldag, ungefär kl 12 imon så ska jag o klassen ta tåget till göteborg där vi ska till skandinavium o jobba! Haha, tro det lr ej! 
Vi ska tjäna pengar till skolresan, så det blir ju en slant! Vi ska jobba där på en show, det är typ något att volvo lanserar en ny lastvagn eller nått sånt! Så vi får gratis mat, kommer kolla på kända artister o samtidigt tjänar pengar! Gött som tusan äre!
 
Nu så måste jag ta något snabbt o äta, har as hungrig! Bloggar mer sen när jag kommer hem! Puss
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0