En kärleksförklaring i 200 ord.

Ni är det finaste och dyrbaraste jag har. Ni är mina oslipade diamanter, alla vi fyra är nog de mest olika personer med de mest olika personligheterna som finns. Men vi kompletterar varandra så grymt bra. Vi har de roligaste, bästa, konstigaste, underbaraste, fulaste & finaste minnena som går att ha. Bara att ha en chatt på facebook med över 55 000 meddelanden är en riktigt sjuk sak, men exakt varje ord i den chatten betyder. Vi har känt varandra i flera år, men det är nu det senaste året som jag har insett hur mycket ni betyder för mig. Vi har varit med om så mycket det här året. Tårar, skratt, kärlek & vänskap. Även om vi inte träffas lika ofta längre, så finns vi alltid där för varandra. Vi ska bli som tjejerna i sex and the city, göra allt tillsammans. Vara brudtärnor för varandra när någon av oss gifter sig, sitta barnvakt åt varandras barn, ge kärleks råd till varandra o ta en fika varje dag o bara finnas där. Jag älskar er så mycket att jag inte en kan förklara en tiondel av min kärlek till er med de här 200 orden. Without you I’m nothing. 


 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0