Saturday

Goodmorning sweeties! Lördag idag!
Ställde klockan på 09.00, så då gick jag upp, och tog en springrunda på ca. 4 km. As gött! Det var ju typ bara jag ute vid den tiden! Jag känner att jag ända har börjat ta det här med joggningen på allvar nu! Jag ska fan bli vältränad!

Idag så ska jag inte göra å mycket. Jag tror att jag, mamma, Becka, Fabian och Todd ska åka och bowla i eftermiddag/kväll! Så det ska bli najs!
BTW; Har typ världens största puffkrig med Emma just nu på facebook! Hahahha, ni anar inte! Jag ska vinna det!

Puss


Underbart


Postat av: emily

Jag såg dig i morse påväg till min match ;)<3

2012-03-25 @ 00:20:19
URL: http://emilyzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0