Bra kämpat brudar!

Som ni vet så var jag och tjejerna i min klass på innebandyturnering idag. Vi hoppades på vinst, men det blev förlust istället .. Men vi kämpade så grymt mycket, så jag är as stolt :D Har även kommit på att innebandy är sjukt kul, så funderar faktiskt på att börja! Skulle ju ha gjort det i somras, men jag fegade ur .. Haha

Imon blir det skola igen, aaaas boring, men det är bara att stå ut till helgen. Har nyss kommit hem från dansen, vi lärde oss ännu mer på den dansen som vi ska ha på uppvisningen. Det är typ bröllopstema, så halva gruppen ska ha kavaj o andra halvan ska ha vita klänningar. Jag ska ha en vit klänning!

Nu ska jag kolla på top model, puss



En SJUUUKT oseriös bild på mig o Matilda! Haha, den är tagen förra året ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0