Thursday

VAAAAKEEEEN!
 
Är ni vakna? Jag vaknade för en halvtimme typ, aaas trött är jag!
Vaknade till underbart väder! Högsommar för tusan, sol, blå himmel och 24 grader halv elva på dagen liksom? Sick!
 
Senare idag drar jag till småland, trevligt trevlig. Vi ska fira midsommar där, mammas kille bor där, och hans hund har precis fått hundvalpar så då ska vi spana in de. Åtta stycken blev det! Förra gången blev det 4! De är jääätte söta!
 
Bloggappen fungerar fortfarande inte för mig, har tagit bort den och laddat ner den igen, men det är något feeeeel på den! Det funkar för mina kompisar!
 
Aja, får slänga in lite tidinställda inlägg ist!
 
Vi hörs, puss
 
En hundvalp från förra kullen! Sååå söt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0