Min gårdag

Måste bara säga förlåt för en usel uppdatering idag! Har verkligen inte haft tid!

Hej iallafall!
Tänkte berätta lite om gårdagen.

Det började med att jag kom till Maja, efter ungefär 10 min kom Emma. Då fick vi den brillianta idén att gå ut o fota! Så vi tog kameran och gick ut till en äng och började fota! Blev rätt coola foton! Bland annat det svartvita fotot där jag har handen i håret. 

Efter någon timme så kom Matilda, då gick alla vi fyra ut på altanen och tog lite foton! Hahhaha, har så kul med de brudarna alltså! Blev en hel del skratt om jag kan säga så! Hahaha

Efter ett tag så började vi göra oss i ordning inför schools out, ungefär kl 20 över 6 började vi gå bort åt torget där det var. När vi kom dit så var det inte alls mycket drag! Alla stod mest helt stilla o gjorde ingenting. Erik hassle kom och det var fortfarande inget drag. Ungefär kl 22:00 så började skumdiscot.

Jag ville först inte få något skum på mig alls. Men såklart kommer Emily o lägger massa skum i mitt hår, så då kan jag lika gärna fortsätta. Jag slänger mig in i skummet och det är knökfullt av folk! Det slutar med att jag går ut ur folkmassan och ställer mig och väntar på de andra. Typ vid 23 lr något drar vi oss hemmåt.

De andra hoppar i poolen för ett nattdopp, men jag vägrar! Svin kallt!
Efter det tappar vi upp ett bubbelbad inomhus med lite ansiktsmasker o så på oss! As mysigt!

Det var ungefär min gårdag!

Idag har jag inte gjort ett skit! Legat hemma o kollat på tv typ. Tråkigt men sant. Ses imorgon! Puss





Några av bilderna, enjoy!

Svarar på era fina kommentarer imorgon! Puss från mig till er!


Postat av: SHORTIE [ 13 ÅR UTAN PAPPA ♥ ]

tack dsm :D

2012-06-14 @ 23:27:53
URL: http://shortie.se
Postat av: Catta

Vilka söta tjejer! :)

sv: varse! Så bra! Har du några planer för sommaren?

2012-06-15 @ 01:17:35
URL: http://lifebycatta.blogg.se/
Postat av: Sophie' ♥

- förlåt för sent svar men tack så mycket! :)
allt är bara bra med mig, med dig då? :D

2012-06-16 @ 19:46:08
URL: http://sssophiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0