2012-06-19

Hejsan! Ursäkta för mitt inlägg innan men var bara tvungen att få ur mig det!
Iaf
Har precis kommit hem från kungsmässan där jag, stella, maja, matilda och emma var! Vi fikade och lite så. Jag köpte även ett par mjukisshorts, ett par marinblåa från h&m, 79,50 kostade de! Kan slänga in några bilder på de sen!
Annars är allt toppen med mig! Sov över med Stella och Maja hos Maja tills idag, hade jättemysigt igår! Vi kollade på filmen "En gång i phuket". Den var jättebra! Har sett den en gång innan på bio, men den var lika bra denna gången! ikväll kanske jag o min familj ska ut och äta på restaurang, mysigt!
Imorgon så ska jag och några kompisar till liseberg och kolla på när Ulrik munther uppträder! Ska bli jättekul!
Bloggappen funkar fortfarande inte, vet verkligen inte varför, därav min konstiga uppdatering! Men får hoppas att ni spanar in bloggen ändå! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0