Plugg och möten ..

Tjaa bloggen!

Nu sitter jag här framför datorn och tvn och ska snart skriva ut lite skolarbeten, bl.a stödordskort till imon då jag kommer ha en redovisning i skolan. I hate that .. verkligen, stå inför människor och redovisa med powerpoint o allt. Fy sjutton, verkligen inte nått för mig!

Idag var ju inte jag i skolan på grund av en sak. Och den saken var att jag skulle på ett möte, ett "familjemöte" kan man säga. Mer vill jag inte berätta, eftersom att det är rätt privat. Men imon ska jag som sagt till skolan. Faaaan, vem orkar gå till skolan? aja, det är väl bara att bita ihop, det är ju trots allt bara 2 skoldagar kvar nu innan helg :S..

Men ni får ha det azum!

Puss ♥







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0