hej hej hejjjjj

(inte bra på rubriker)

heeeeeej

Ingen bra uppdatering, vilket suger! Men har inte hunnit, och förlåt så mycket .. men jag har faktiskt inte hunnit ta kort på skinnjackan som jag lovade er. Men någon gång denna vecka så lovar jag ett inlägg med bilder på skinnjackan!

Rätt chill vecka nu iaf! Teknik vecka, vilket betyder = Inga läxor & inga jobbiga lektioner! wihooo
och på fredag är vi ju lediga, och sen är det påsklov! ihhhhhhheeee

Taggad som fan! Skräckfilms kväll med kompisar står på listan! Hahaha, har inte bestämt något mer om det typ, men jag ska iaf ha en skräckfilms kväll med brudarna OCH en mysig tjejkväll, där vi typ ska fira min födelsedag, hihi :DDDD

Snart ska jag till dansen, är inte så jätte pepp på det just nu .. men det är ju inte så många gånger kvar tills det är show! Ska bli azum! Men vi hörs! Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0