Wihoo!

Loggade precis in på blogg.se och såg att min statistik var jätte hög igår! I love you guys! Ni betyder det ska ni veta ♥
Sprid bloggen vidare, era facebooks, bloggar osv. och såklart så får ni en länk här på bloggen om ni gör det, se bara till att kommentera vad ni vill jag ska länka isåfall, och en länk till inlägget där ni tipsade min blogg!

Back to the real,,
Har nästan precis kommit hem från kungsmässan där jag var med några kompisar. Jätte mysigt, vi fikade lite och så!  ♥

I skolan så hade vi dansuppvisning inför alla. Vi har dansat nu i fyra veckor, typ 6 grupper i varje klass ;). Så det var jätte kul! Vi slutade en timme tidigare också!
Just nu så sitter jag och pluggar lite till NO provet imon,, kommer döö!

Aja, just wish me luck? plzz..

Nu så ska jag fortsätta plugga, så får ni hålla tummarna för mig imon! Pusss



Jag på kanarieöarna år 2004, visst har jag förändrats! ;)

Postat av: Sofia

Du har jätte fin blogg!

2011-11-23 @ 18:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0