2011-11-30

Hej!
Idag är det sista november. Vilket betyder att det är 1 december imon! Wihhhoooo, snart jul ju!
Jag längtar även efter att få se det första avsnittet av julkalendern. Jag kollar alltid på julkalendern varje år, även om den är bra elr dålig. Men iår tycker jag faktiskt att den verkar ganska mysig. ;))

Jag har även laddat upp med en choklad kalender, tradition ju! Hihihi, så imon blir det choklaaaaaaad ;D. Hihihihih
Imon efter skolan så ska jag till ullared med syster o mamma :D
Kul, jag har nt varit där sen i våras, så jag kanske ska köpa lite julklappar till nära och kära, who knows? ♥
Ska även försöka hitta lite behövande kläder, smink, smycken osv.

Vi hörs imon, puss ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0