I know..

Jag vet att jag inte har uppdaterar sådär jätte mycket. Men jag helt enkelt bara inte haft tid och bara njutit av mitt underbara sommarlov! Saknar det fina vädret lite :(, men man får väl hoppas att det kommer tillbaka snart! :D

För någon vecka sen så var ju jag på liseberg med några kompisar, och vet ni vad?! :D
Jag åkta atmosfear två gånger! Plus att jag gick gasten! :D Fy fan vad jag var stolt när jag hade gjort det! Trodde aldrig jag skulle göra något av de sakerna. När jag gick gasten så gick jag mellan Emily och Daniel och jag skrek typ åt allting! Hoppas jag inte skämde ut de så mycket.. xD

Nog om det. Imorgon är det midsommar och vi ska upp till uddevalla där och fira med pappas tjej och hennes barn. Bara ha det nice, grilla, mysa och typ spela brännboll om vädret tillåter :). Hoppas det blir lika fint väder som det blev förra året på midsommar !

Nu så ska jag gå ner och äta frukost, så hörs vi säkert senare! Annars hörs vi imon :)

Puss



Gammal..

Postat av: Mayzzy

Fin blogg du har Hilda ;)

2011-06-23 @ 11:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0