Deal?

Fy, bara jag som hatar sill? Asså lukten av den gör mig bara illamående ..



Nog om det..
Bara undrade vad ni ska göra i sommar. Nu SKA ni kommentera. Saknar massor av kommentarer som jag fick innan. Antingen så går det inte att kommentera, elr så är ni bara slöa i fingrarna och orkar inte skriva en liten kommentar.

Den första som kommenterar vad ni ska göra i sommar, länkar jag på bloggen! :D
Är det en bra deal? Bra, då kör vi på det! :D

Börja kommetera!

Postat av: Peace

Fin blogg hilda :)

2011-06-24 @ 16:34:03
Postat av: IDIS

HejDär,söta du. Har dagens blogg just nu,var gäärna med!=) bli menylänkad inför mina 300 läsare..! Kram..

2011-06-26 @ 21:34:47
URL: http://sweetans.blogg.se/
Postat av: Daniel Bouvin

Sticka till Tyskland sen träffa min syrra som jag inte sätt på 1år sen dra till goa Mora o fisk

2011-06-26 @ 21:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0