Nu kör vi!

Nu kör vi!
Som ni ser så ska jag sätta igång med en ny kategori. 20 dagar heter den.
Ni har säkert sett det innan på andra bloggar. Men jag tänkte haka på trenden och börja köra! :D ♥

Dag 01 - Om mig
Dag 02 - 10 saker ni kanske inte visste om mig
Dag 03 - Min favoritårstid och varför
Dag 04 - Mina mål/drömmar/önskningar
Dag 05 - Typ av killar jag faller för
Dag 06 - Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon
Dag 07 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade
Dag 08 - En bild på mig idag och vad jag hade på mig
Dag 09 - En bild på ett ställe jag vart på
Dag 10 - En gammal bild på mig
Dag 11 - Min första kärlek
Dag 12 - Någonting jag ångrar
Dag 13 - En person jag vill byta liv med för en dag
Dag 14 - Min favorit film
Dag 15 - Min favorit låt
Dag 16 - Vad jag åt idag
Dag 17 - Mina rädslor/fobier
Dag 18 - Min familj
Dag 19 - Det här får mig att må bra
Dag 20 - Det här saknar jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0