Appar i iphonen jag mest använder ♥

   

Facebook, den appen jag använder mest! Tror de flesta vet vad det är för något.
Men jag skulle inte liksom kunna leva utan facebook, det är liksom där man ser ifall något händer i helgen osv. Haha, sån är jag, hahha. Vad var mitt liv liksom när jag inte hade iphone?




Instagram appen som har värsta coola foto effekterna. Det funkar lite som facebook och twitter. Men kan följa andra och kolla in deras foton. Man kan även få följare. Vilket är kul! Jag har 31 followers tror jag, kul!
Om ni vill följa mig där så heter jag @mathildazzz
Ni kan ju kommentera under en bild där och säga att ni är en bloggläsare, det skulle vara azum kul! Lägg märke till hur jag stavar ordet awesome, hahaha




Spotify är appen där man kan lyssna på musik. En nackdel är att man måste ha premium account för att kunna lyssna i iphonen, det är tråkigt :/. Det finns tusentals låtar där, och jag hittar nästan någon ny favorit när jag är inne där. Använder denna appen flitigt varje dag i skolan. Kan koncentrera mig bättre då. Good?




blogg.se är den appen som jag använder när jag uppdaterar till er på dagarna, när jag tillexempel inte har tillgång till datorn. Dock är det ganska jobbigt att skriva långa och detaljerade inlägg på iphonen, så det blir ju oftast korta och snabba inlägg. Men bättre det än inget, elr? ;)



Det var typ de här apparna som jag använder mest. Om ni vill ha mer tips på appar elr något annat kul så får ni gärna kommentera under detta inlägget. Det är jätte kul med tips! :)

Fortsätt som ni gör!

Love you ♥


Godnight dear readers ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0