1:a december ♥

Tjenare!

Idag är det 1:a december, vilket betyder att det är julafton om 24 dagar. Myys!
Hur brukar ni göra på julafton?

Brukar ni kolla på kalle anka?
Brukar ni öppna julklapparna före elr efter maten?
Brukar ni ha tomte?
Osv.

För mig är detta självklara alternativ. Elr aa, nästan. Vi har inte haft tomte på några år nu, men det beror ju på att vi har blibit såpass stora nu. Däremot så kommer vi ha tomte iår. Eftersom att jag kommer fira julafton på juldagen hos min pappa, hans tjej och mina bonussyskon. Och då kommer även mina bonuskusiner som inte är så gamla, och de vill ju självklart ha tomte. Och det vill jag med, hihi!

Den "riktiga" julafton kommer vi fira här hemma med mamma ♥, då kommer mormor & morfar och min morbor med hans tjej. Det kommer bli mysigt ♥.

Jag kollar alltid på kalle anka, det är en tradition här hemma. Vi får absolut inte missa det!
Klapparna brukar vi öppna efter kalle..




Nu börjar julkalendern, får inte missa första avsnittet..
Puuuusss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0