@ school ..

Sitter i skolan nu, heeelt själv .. roligt, eller jo, städerskan är här också, så jag är ju inte helt själv.. roligt sällskap, elr hur?
 
vi börjar vid halv nio, så om typ 35 min alltså. Höll på att blåsa bort när jag hoppade ur bilen och skulle gå in de tio meterna till dörren intill skolan. Såg säkert jätteroligt ut .. som tur var tror jag ingen såg.
På morgonen idag så har vi först mentor en halvtimme, sen har vi svenska en timme, sen så har vi matte en timme. Efter det så är det lunch, det skulle ju inte förvåna mig om vi typ får lera till mat idag. Vi brukar ju få rätt äcklig och annourlunda mat här på denna skola.. 
 
På eftermiddagen så har vi bara SO kvar och sedan EA! Och efter det så slutar vi kl 14:00. Då får jag se hur jag gör, antingen ställer mig ute och väntar på bussen hem i REGNET! Eller så sitter jag på skolan i ca 45 min och väntar på att mamma kan hämta mig. Det lutar rätt mycket åt det sista alternativet .. då får jag ju tid för att blogga också.
 
Nu kom wilma också så nu sitter jag inte helt själv. Vi hörs! Puss
 
  
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0