Monday.

Hej!
 
Nu är jag äntligen hemma från en dag i skolan. Har faktiskt vart en väldigt bra dag. Har haft jäkligt kul o skrattat oavbrutet. Hela förmiddagen så hade vi eget arbete, då gjorde jag svenska. Sen efter lunchen så hade vi idrott, efter det matte, och till sist hemkunskap!
På hemkunskapen så var jag med Philip, haha vår mat failade sönder. Eller det blev helt okej, vi skulle koka ägg, och jag råkade stänga av plattan för tidigt så det blev jätte löst! Inte okej mathilda.. 
 
Imorgon så har jag studiedag, riktigt gött! Tänkte passa på att göra lite bloggdesigner då! Älskar det! Är det någon som vill ha en design av mig? Det är bara att kommentera så fixar jag det!
 
Puss
 

Postat av: Grodan

Jag vill gg jag viiiillllll! Vet dock inte hur jag vill ha den......:(<3

2012-09-10 @ 19:39:06
URL: http://majalinneaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0