ingen bra uppdatering .. sry

Godmorgon!
 
Förlåt för jäääättedålig uppdatering. Men igår hade jag studiedag, och tro det eller ej, jag hade fullt upp! Vaknade rätt sent, sen åkte jag o träffade emma och matilda. Då gick vi och köpte majas favoritgodis, marabou och djungelvrål. Hon var sjuk så vi gick hem och överraskade henne! Hon blev väldigt överraskad. Haha, vad gör man inte för en vän. Efter det drog jag, emma och matilda till donken för lite mat. Sen kom matildas mormor och morfar och körde oss hem till henne. Tack! jag hann även med att få en allergisk reaktion av matildas katt .. hahha, hela jag såg förstörd ut, jäääääättesvullna ögon, röda som tusan, jag nös typ varje sekund, osv osv.
 
Iaf, idag är jag hemma, igen .. men är sjuk, jätteont i halsen, jätteförskyld och febrig typ. Inte bra, började faktiskt känna av det redan igår .. Men tänkte inte så mycket då. Mamma bestämde att jag skulle vara hemma idag, eftersom att jag måste bli helt frisk innan jag går ut igen!
 
Idag ska jag hinna med att skicka in lite inlämningar till våra lärare, göra läxor osv. 
Men kommer självklart försöka hinna blogga en hel del!
 
Ha det gött, vi hörs, puss
 

bild från bröllopet
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0