Underbar helg!

En av de bästa helgerna på länge säger jag bara! Underbart väder, underbara vänner. I Söndags så åkte jag o brudarna in till liseberg för alla har guldpass. Det var så sjuuuukt kul! Vi var där hela dagen, åkte massor av saker, skrattade - hade det helt underbart helt enkelt! Efter liseberg så tog vi pendeln tillbaka, sen tog vi bussen ut till matildas landställe och köpte pizza! Vi hade det as mysigt!

Vi sov där till måndagen, då bestämde jag o Maja att vi skulle till liseberg igen. De andra kunde inte så det var bara vi två, men det var as kul ändå! :D vi åkte maaaassor av saker och vädret gjorde det ännu bättre! :)

Idag så har det varit en rätt hemsk dag .. Imorse så märkte vi att vår kanin mådde skit dåligt, vi ringde veteinären och vi ville ju inte att hon skulle lida, så vi var tvungna att åka o avliva henne :(.. Jag mådde as dåligt hela dagen typ .. Sen åkte vi till mormor o morfar o fikade lite. Efter det åkte jag, mamma o Becka in till göteborg och promenerade lite. Köpte varsinn glass och gick runt i stan lite. As varmt var det! :)

Nu har jag precis målat naglarna och sitter o kollar på tv. Är sjukt otaggad inför skolan imon .. Usch ..

Puss ❤

Bild på mig o fina Maja! :) tog den från majas fina blogg! http://majalinneaz.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0