S A T U R D A Y

Tänkte bara slänga in med ett snabbt litet inlägg såhär på dagen. Har precis kommit hem från kungsmässan där jag, farfar o pappi var o fikade. Chokladboll o fanta blev det för mig, eftersom att jag typ inte tål något annat än chokladboll .. sad but true..

Iaf, nu snart ska vi äta, sen drar jag till Maja där vi ska fixa oss inför ikväll! Mysigt!
Hoppas ni får en toppen kväll så hörs vi senare eller imorgon! Puss


Postat av: fanny - Photography

hej!

Nu har jag kört igång en tävling på min blogg där du kan vinna en valfri vara från evas underkläder!

awesome eller hur? :)

skulle vara jätte kul om du ville vara med

Kram

2012-05-23 @ 17:08:35
URL: http://fannynordst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0