FÖRLÅT!

FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT O ÄNNU EN GÅNG FÖRLÅT!

Har varit så sjuuukt otaggad på att blogga denna veckan så det har helt enkelt inte blivit några inlägg .. Vilket jag är ledsen för .. Men nu ska jag komma igång igen tänkte jag! :)

Igår bl.a så var jag på liseberg med Felicia, vi åkte lite saker sen så åkte vi hem, det var så sjuukt kallt o sen började det regna också så det gjorde det ju inte saken bättre. I onsdags så var jag o orientera med min klass i fjärås bräcka . Elr hela o hela klassen .. Halva typ, andra halvan av klassen var "typ" sjuka .. Haha hemkt var det iaf! Det började regna o allt, fy!

Imon så blir det elektronen med några kompisar! Najs! Sen ska vi nog sova över hemma hos maja. O på söndag så blir det nog liseberg med brudarna! As najs!

Btw; som ni säkert ser så har jag ändrat bakgrunden på bloggen också, var så grymt trött på den andra!

Ni får ha det toppen, puss ❤



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0