Börja göra designer åt folk!

Tjenare bloggen!

Det är såhär, jag har funderat, och jag börjar ju lära mig photoshop mer och mer nu.
Så jag bara undrar om det är verkar som en bra idé. Att jag börjar göra designers för allmänheten. Bara till blogg.se dock, eftersom att jag bara vet hur deras stilmallar/kodmallar funkar.

Jag har ju dock inte all tid i världen. Så jag tänkte om jag kanske skulle ta lite betalt för de. Eftersom att jag har ganska mycket i skolan och så!

Isåfall tänkte jag såhär:

En header 50:- då får du välja exakt hur du vill ha den, typsnitt, citat, bloggnamn, bilder utklippta eller inte, färger osv.

En hel design 75:- Då ingår header, om headern ska vara transparent eller inte, signatur i slutet av varje inlägg, bakgrund, profiltext o bild så som jag har i menyn, bild med regler över kommentarsfältet, rss-ikon, om bakgrunden ska sitta "fast" när man scrollar osv.

Om ni skulle vara intresserade av en design/header så kommenterar ni, eller mejlar mig på [email protected].
Om ni kommenterar glöm ej eran mejladress så jag kan kontakta er!

Ni måste skicka ett mejl om hur ni exakt vill ha den! Glöm ej inloggsuppgifter om ni vill att jag ska sätta in den åt er. Vi pratar om hur vi ska göra med pengarna på mejl! Kram

Här är några headers jag har gjort innan!













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0