Va med och tävla du med! :D

Jag är med och tävlar om en hel design värde 120:- på AmandaHardes blogg!
Jag skulle verkligen vilja ha en ny design och jag behöver ha en, haha!

Hennes blogg är verkligen azum bra! Hon skriver om självförtroende, kärleksproblem och allmänt vardagsliv! Hon gör även grymt fina designers till blogg.se, så jag tycker absolut ni ska vara med och tävla om ni behöver en ny design! :D

För att vara med i tävlingen så går ni in här: http://amandaharde.blogg.se/2012/january/tavla-och-vinn-en-bloggdesign.html#comment

• Sen så kommenterar ni "jag är med" elr nått liknande.
• Länka tävlingen på din blogg/facebook/annat och sedan så länkar ni det i kommentaren!
• För att öka vinstchanserna så kan du skriva med en motivering i kommentaren om varför just DU ska vinna!

Jag tycker absolut ni ska vara med!

Lycka till!


Fina Amanda! ♥


Postat av: AmandaHarde

sv; Kul att du är med och tävlar sötis :D Och gud vad gullig du är!!

2012-02-03 @ 11:34:14
URL: http://amandaharde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0