Så jäkla synd ♥♥♥♥♥♥

tycker det är så sjukt synd att Eric och Molly har gjort slut :(, de var världens sötaste par tillsammans!
Blev seriöst helt sjukt chockad när jag såg på Mollys blogg att det var slut mellan de ..

Haha, deppig liksom ..

Såg även att Eric hade skrivit på twitter, "A fighter keeps fighting as long as I got the saadefamily".. Tänk om han typ menar att han ska fajtas för att få tillbaka Molly? Det kanske var hon som gjorde slut? Nä, men jag hoppas att det är ett beslut som de har kommit över tillsammans!
Hoppas verkligen det! Hoppas även att de ska hitta tillbaka till varandra, och att de åtminstonde är vänner nu efter allt det här..

Jag är ju ett stort fan av Eric, fast jag gillar även Molly, brukar kika in på hennes blogg varje dag.

http://blogg.veckorevyn.com/mollysanden

Puss

Världens sötaste bild på de ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



















































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0