Till & börja med så vi..

Till & börja med så vill jag bara säga att jag är hemskt ledsen för den dåliga uppdateringen under helgen som ni har fått stå ut med. Men det beror på att jag inte har haft tillgång till någon dator för att jag har varit i uddevalla, och kom precis hem! Så det var därför..

Så, hej alla underbara!
Har precis kommit hem och sitter & kollar lite på TLC, "say yes to the dress", trevligt program det, haha ...
Imon så börjar sportlovet på riktigt. De i uddevalla har sportlov om en vecka, mohaha. Är det så någon annanstans också elr? Har inte riktigt koll på sånt xD.

Ikväll så är det bara jag och pappa hemma, Becka är hos mamma och Jonathan stannade i uddevalla. Så vi ska väl inte göra så mycket, kolla på kontoret och wallander antagligen. Kontoret verkar ju as roligt! Det kommer kl. 20.00 på tv4, det får man ju bara inte missa.

Jag längtar så grymt mycket till vi får våra skollaptops! Det är ju typ bara våran skola som inte har fått det än känns det som .. Hoppas att det blir MAC! :D

har inga bilder på denna datorn, för det är beckas skollaptop. Så det får bli ett bildlöst inlägg if that's okey?

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0