Mer om dagen osv. ♥


Fotograf; Syster      Modell; Jag      Kamera; Nikon D3000

Så där ja, nu har jag skrivit ett inlägg om lite tankar, det kommer upp kl 10.00 imon så håll koll! ♥
Det handlar bland annat om modeller .. ;)

Well, mer om dagen.
Idag började ju som sagt skolan och vi gjorde inte så mycket. Jag var inte med på gympan eftersom att jag var sjuk hela förra veckan, så jag ville inte anstränga mig för mycket. Efter den lektionen iaf så gick jag och Matilda till träslöjden, för vi trodde att vi skulle ha vanlig slöjd. Även om syslöjden skulle till biblioteket till någon utställning.

Men våra fröknar hade sagt till oss i träslöjden att vi skulle ha slöjd som vanligt. Så jag och Matilda traskade iväg till slöjden som ungeför ligger 15 min från skolan. Och när vi väl kommer dit så ringer vår mentor och säger att vi ska på den här jäkla utställningen ändå :o.

Så det var ju bara att börja gå tillbaka till skolan, och sen ytterligare 20 min för att komma till biblioteket. Så det blev en jäkla resa, men nu är jag äntligen hemma!

Imorgon är det dans, det ska bli kul!
Tänkte kolla lite på familjen annorlunda nu, men ni får ha det toppenbra så hörs vi imon!

Puss ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0