2012-02-15

Tjenare bloggen!

Livet suger rätt mycket nu, finns ingenting roligt att göra, jag har hög feber & skit.
Kanske har körtelfeber också, fun? >Fu*k no ..

Jag har iiiingen matlust alls, ändå om jag är jäkligt hungrig (hur fan går det ihop?) ..
Aja, allt bara suger ..

Jag som älllllllskar chokladbollar fick en förut av mamma, men inte ens det kunde jag äta. Jag tyckte bara den smakade kaffe . Yes, så ni ser ju vilket roligt sportlov jag har?

Om det är körtelfeber jag har så kan det hålla på i ca 3 veckor, man kan även vara extremt trött i flera månader efter. Vilket jag är just nu!

Men jag är ändå väldigt  tacksam över att ni fortsätter o läsa min blogg ändå om uppdateringen suger.
Ska försöka så gott jag kan med uppdateringen.

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0