2012-02-08

Jag vet att uppdateringen inte är på topp! Men jag har fullt upp helaaa tiden. Tandläkaren imorse, sen började jag kl 10.00 & slutade ungefär vid 15.45. Tandläkaren gick ganska bra! Inga hål elr nått sådand. Däremot kanske jag ska få bettskena(stav) som jag ska ha på natten pga att jag tydligen gnisslar tänderna.. (?) Haha, jag visste det inte själv, men man såg det tydligen..

Det gick jättebra idag på praon. Däremot fanns det inte så jätte mycket att göra, förutom att slussa.

Slussa = Gå ute i restaurangen/caféet och plocka in disk, torka bord osv.

Så det kanske inte var det roligaste, men vi fick även göra mackor och lite så. Våra lärare kom även och hälsade på & tog en fika, min & Saras morotskaka som vi hade bakat! Haha, hoppas att vi inte hade tappat något äggskal elr nått sånt i den.. Haha

Imorgon är det nästsista dagen på praon, tråkigt men sant .. Vet nt riktigt vad vi ska göra, men vi hittar säkert på något kul!

På fredag är det disco på elektronen, så det ska jag och några kompisar dra till ..
På Lördag så åker jag, pappa, becka & jonte till uddevalla och sover där till söndagen. Så får Linnea, Cornelia & Anna ha lägenheten mellan lördagen till söndagen.

Något mer intressant????? hmmmmm, ska bli jäkligt gött med sportlov tycker jag!

Haha, men det var väl bara det jag tänkte säga!

Vill även påpeka att min statistik är grym just nu, varför vet jag inte, jag updt ju inte så värst bra, men ni är ju de bästa! ♥



Bild från Oktober förra året ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0