Back on track!

Back on track again!

Lördag idag, gött som tusan. Hade rätt chill dag igår. Det började med att klassen gick på bio tillsammans, sen gick vi och åt pizza, o efter det så avslutade vi med bowling! Jag kom tvåa, Emma vann och hon fick bara 1 poäng mer än vad jag fick .. hahah

Annars då, ledig idag, imon, på måndag och på tisdag! Så långhelg, det är ju rätt behövande känner jag! Är ganska förskyld, så jag var hemma från skolan i onsdags och torsdags.

Idag så har jag, mamma och Becka varit på liseberg och köpt mitt guldpass äntligen. Det hade ju premiär idag, så imorgon så ska jag, Emma, Matilda och Maja dit!! Gaaahh, såå taggad! Atmosfear, balder, gasten, höjdskräcken osv. Kommer bli grymmmttt! Det blir det alltid med de brudsen!

Ni får ha det grymt! Puss ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0