2011-09-21

Ja, jag vet..
Jag suger på det här med bloggning. Jag vet nt riktigt vad som har hänt med bloggen o mej.. :/
Får se till att skärpa mig.
Imon lovar jag att komma med en outfit bild. Tror inte jag hinner med det innan skolan men när jag kommer hem så.. ;)

Nu så gör jag nt så mkt. Jag hängde med Emma hem efter skolan idag, det var najs!
Vi höll på att planera till ett disco som vi och två till ska hålla på skolan. För att samla in pengar till våran stora klassresa i 9:an. Förra 9:orna åkte till polen med sin klass. Därav min syster som gick i den klassen. Hon tyckte det var jätte kul! :)

Vi har inga läxor till imon, as skönt!
Haha

O ni, jag skulle bli jätte glad om ni skulle kunna slänga in någon kommentar då o då! Ni är riktigt dåliga på det om jag får säga så.. Haha ;)
Nä, men ett "hej" räcker liksom. Bara ett litet livstecken på att det är någon som läser min blogg.

Ha det awesome mina underbara läsare!

Puss o Kram ♥




Postat av: josefin strömbom

du är så söt , lägg till mig på facebook

2011-10-21 @ 19:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0