Imon smäller det!

Hey dear readers! som ni vet så har ju jag dansuppvisning imon. Det ska bli as kul! Ska bli så awesome att Eric älskling Saade kommer dit! ♥

Men på grund av uppvisningen så kommer ju inte jag hinna blogga, så jag kommer troligtvis slänga in lite tidsinställda inlägg då och då ;)..

If that's okey? ♥

Vad har jag gjort annars idag då? typ ingenting, skola och lite så ♥ plugg, plugg och ännu mer plugg! :((
Imon har vi muntlig redovisning i svenskan. Önska mig good luck? ;) Najj, juste, betyder ju otur? Elr jag tror inte riktigt på sånt, gör ni?

På Lördag så ska jag ha tjejkväll i lägenheten, det ska bli myyys!

Vi ska typ kolla på film, käka pizza, och typ bara snacka tjejsaker!
Låter mysigt elr hur? ;)

Ska gå nu, men som sagt så kommer det in lite inlägg imon som är tidinställda ;))

Puuuuss♥



Sviiin gammal bild..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0