Dag 05 - Typ av killar jag faller för

Dag 05 - Typ av killar jag faller för

Men gud vad svårt detta va. Asså jag bryr mig inte så mycket om utseendet. Men såklart måste han vara snygg ;).

Men han ska liksom vara snäll, inte för mogen, men inte heller för omogen.
Han ska ha humor, lite tråkigt att ha en kille som inte har humor liksom xD.

Jag tror jag helst vill att han ska ha bruna elr blåa ögon, brunt elr ljust hår.
Elr asså det spelar ingen roll hur han ser ut. Han måste ju i för sig vara snygg. Men om jag gillar hans personlighet så why not? ;)

Jag faller definitivt för Eric Saade! Vem faller inte för honom?! ;D Han är så himla söt. Checka in hans ögon liksom! ;D






Postat av: MATHILDAAZ

SVAR Lycka till! =)

2011-03-19 @ 18:19:29
URL: http://mathildaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0