Borta bra men hemma bäst

HejHej.
Nu är jag hemma i Sverige igen. Det var ganska skönt att komma hem :).
Vi har haft det toppen bra! Vi hade ganska tur med vädret. Det regnade bara en gång tror jag, och då duggregnade det bara.

I Söndags så var vi på fårup sommarland. Det är typ som skara sommarland om ni har varit där någon gång?
Där åkte jag en jätte rolig attraktion som var lite som kanonen. Fast det var mycket mer loopar(stav). Fast det som var bra med den var att den inte skakade lika mycket som kanonen. För varje gång jag åker kanonen på liseberg så får jag alltid ont i huvudet. Men det fick jag inte på denna.

Vi var även på ett badlandskap som hette The reef. Det var lite tropiskt där inne och det låg i fredrikshavn. Nära scandic hotell. Det var jätte mysigt där. Det var lite tropiskt. Med en rolig vattenrutchbana. Jag åkte den så många gånger att jag tillochmed fick hål i mina bikinitrosor. Fast ett väldigt litet som tur va xD.

Jag tog inte så många bilder. Men jag slänger ändå upp en bild från syrrans systemkamera.

 

Postat av: Lollo

titta gärna in på min blogg http://iiblandundrarman.blogg.se :)

2011-07-08 @ 01:03:07
URL: http://iiblandundrarman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0