Vad skulle ni vilj...

Vad skulle ni vilja se mer i bloggen?


♥ Mode
♥ Mina dagar
♥ Musik
♥ Foton
♥ Dagens outfit
♥ Under 100-lappen
♥ Tävlingar
♥ Tips
♥ Frågestund
♥ Videoinlägg
♥ Veckans blogg
♥ Dagens fråga

SNÄLLA ni skulle vara grymt snälla och gulliga om ni kommenterade och skrev vad ni skulle vilja se mer i bloggen, det gör det roligare för mej att blogga, och roligare för er att läsa om något ni VILL läsa. Inte mina tråkiga dagar i skolan, elr ngt sådant, för det är inte sånt jag vill blogga om.

♥ Puss ♥


Postat av: Sofia

Kanske videoinlägg? Eller mode och sånt :).



Du har en jätte fin blogg! :)



//kram

2011-12-21 @ 11:19:28
Postat av: lovisa

mode, dagens outfit , under hundralappen mm. :) du har annars en jättebra blogg :)

2011-12-21 @ 13:13:29
Postat av: josefin strömbom

vad är under 100-lappen ? :0

jag vill veta massa om dig !! hehe , massa bilder osv ;) finis <3

2011-12-21 @ 17:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0