F*ck ...

När jag precis har skrivit ett långt och bra inlägg så raderas allt! Jag blir så jäkla förbannad, det värsta av allt är att det har hänt flera gånger, aaaahh jag dööör!

Aja, från början då ..

Idag kl 13.30 så ska jag och becka ta bussen in till stationen, sen så ska vi ta tåget in till lisebergs stationen, för att besöka jul på liseberg med mormor och morfar. Det är som en tradition för oss, att varje år innan julafton åka dit! Jätte mysigt tycker jag! ♥

Det är kanske någon elr några av mina läsare som aldrig har varit på jul på liseberg? Om ni aldrig har varit där så måste ni verkligen åka dit någon gång! .. Det är så sjuuukt mysigt ♥
Bara lukten av brända mandlar, och alla polkagrisar får mig att drömma liksom ♥, hahaha..

Tyvärr så har inte så mycket attraktioner öppet, men egentligen så brukar vi åka dit för att umgås med familjen, bara mysa dagarna innan jul! Jag tror det typ bara är radiobilarna, gasten och jukebox öppna elr något sådant! Jag brukar oftast gå gasten!

Ni får ha det azum great så hörs vi senare! Puss ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0