2011 lider mot sitt slut .. NYÅRSLÖFTE

Ja du, snart är 2012 här med nya minnen som ska skapas.

Om man summerar 2011 så har det varit ett av de bästa åren i mitt liv, det har hänt så otroligt mycket saker, resor, flytten, skolan, allt!

Men jag har bestämt mig för att 2012 ska bli ännu bättre! Bloggen ska växa, det ska hända massor av saker!
Jag ska även börja med nya saker, för att må bättre.. Kolla på nyårslöftet:

NYÅRSLÖFTE:

Börja träna, äta hälsosamt, och med det så menar jag ju såklart inte att jag ska bli värsta hälsocoachen och inte äta godis elr så - nä, men det så menar jag att jag ska dämpa ner lite med det söta för att må bättre. Man mår ju bättre om man äter hälsosammare, right?

Jag vill även börja träna, inte för att få denhär "typiska" beach 2012 mage, utanför att bli lite mer vältränad och må bättre helt enkelt!

-

Så ser mitt nyårslöfte ut? Hur ser era ut? Skulle vara kul om ni har några? Kommentera om ni har lust!

Puss ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0