Hjälp någon?



- Bild från Kreta .

Hej bloggen!
Idag har jag varit med emma. Vi har bakat, fotat och lite annat sköj ;). Bilden i
förra inlägget var från idag!

Nu så har jag precis ätit, mamma o Todd var så snälla att de köpte med sig en tex mex tallrik hem till mig! Den var jätte god! :D

Jag skulle behöva hjälp med att göra en design ;), designen som jag har nu är jätte fin men jag skulle vilja ha en lite mer "mindre tjejig" om man säger så .. Haha..
Men om ni vet någon som kan göra designer till blogg.se, elr kan göra det själva så kommentera gärna under detta inlägget. Glöm inte mailadress elr bloggadressen! ;) Elr om ni inte har ngn blogg så gör det inget.
Men glöm iallafall inte mailadressen!

Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0