2012-08-20 Första skoldagen .. & ska jag börja videoblogga?

Hej bloggen!
 
Det gick bättre en vad jag trodde i skolan faktiskt! det började tre nya tjejer i klassen också så det var kul! Vi gjorde inte så mycket, lekte lite lekar o fikade o så! Så det var nice!
 
Nu till frågan..
 
Det är såhär, jag har vart sugen på att börja videoblogga ett tag nu! Tycker det skulle vara kul, är inte ett så stort fan av att skriva så det kanske är lite skönare om man berättar om dagen i ett videoinlägg istället? Och om två veckor så får vi våra macbook air, så då tänkte jag att jag kanske skulle kunna använda den? Eller, vad tycker ni?
 

Postat av: Celine ♥

Hejsan! Vill du vara med i Veckans Blogg? I så fall tycker jag du ska klicka på länken nedan, och så önskar jag dig lycka till i tävlingen!

http://celinejaarnek.se/2012/september/veckans-blogg.html#comment

Jag ber så mycket om ursäkt om du inte tycker om den här typen av kommentarer! Kram

2012-09-02 @ 20:18:08
URL: http://celinejaarnek.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0