Kära helg som snart är över

 
Åh, har haft en riktigt trevlig helg. I fredags så sov Emma över hos mig, så vi drack julmust typ och kolla på film, scream blev det! Riktigt bra film, dock lite överdriven i slutet. Igår så var jag och familjen på Hard rock café och åt en god middag. Jättegoda hamburgare, de hade glutenfritt bröd också, så det var super. Vi Kanske var hemma vid halv elva. Idag har jag inte gjort mycket alls, bara slappat typ. 
 
Pappa körde oss till mamma förut, hon kom hem från turkiet idag, så man känner ju sig inte liiiite blek när man går brevid henne .. Åhh, jag vill också åka utomlands! 
 
Imorgon så är det ju måndag, skola igen .. Egentligen så slutar jag 20 i fyra men jag slutar 20 i två istället! Riktigt najs. Ska väl bara hem och plugga då, har engelska prov på tisdag & onsdag. Trevligt trevligt.
 
Ni får ha det toppen, kram
 
Jag och pappi igår på hard rock café ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0