Training 22 mars

Tjenare bloggen! Sorry för dålig uppdatering, men har typ inte suttit vid datorn någonting idag. As skönt faktiskt! Efter skolan så gick jag o Matilda till kungs och gjorde lite saker. Sedan så blev jag hämtad och när jag kom hem så stack jag ut forever alone på en liten springrunda i det vackra vårvädret! När jag kom hem så duschade jag, sen så åkte vi och handlade.

och nu har jag typ varit hemma i 1 h, och då har jag bara suttit och pluggat matte! Trääävlig dag känner jag! Känner mig as taggad till beach 2012 nu iaf! Jag var ute och sprang 4 km, blev väääärsta taggad! Jag ska fan bli mer vältränad nu inför sommaren! För vem vill inte ha en snygg kropp till sommaren? ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0