Hihihihihi

Hej sötnosar! Har precis kommit hem från Göteborg, där jag, mamma & Becka var och kollade på bio. Kvarteret skatan! As rolig var den!
Vet inte riktigt vad jag ska göra resten av kvällen, men hittar väl på något. Imorgon så ska jag kanske till kungsmässan med Emma och shoppa. Har ju pengar och presentkort o allt sen igår!

BTW; Som ni ser i inlägget nedanför så ser ni att jag har fått ett guldpass till liseberg! Det stod högst upp på önskelistan! Wiiiiee, är så sjukt taggad till sommaren! Jag ska fan hänga på lise varje dag med mina kompisar! :D

Slippa betala inträde o åkpass o allt! :D

Jag är skiiiit glad iaf! Fick även en jättefin tröja, typ bronsfärgad! :D

Nu ska jag bara chilla resten av kvällen, så hörs vi imon! PUss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0