Dear friday!

Hej bloggen! Idag är det ju fredag, riktigt skönt! Inte varit så jätte bra uppdatering. Men jag har ju varit i skolan som de flesta förstår! Snart så kommer pappa och hämtar mig, jag ska sova hos honom
inatt, så kommer jag hit till mamma imon igen :). Vet inte riktigt vad jag ska göra i helgen, men vi kanske ska bowla eller något!

Just nu gör jag iiiingenting typ, har precis ätit och lite så! Vi satt ute och åt korv med bröd. Riktiga vår feelings har jag nu!
Det har ju varit sviiinvarmt idag! As gött, jag tror det kommer vara sånt här väder i helgen med! så det är ju riktigt nice ;)

Vi hörs senare! Puss


Postat av: eva

hur tar man så att det blir dubbelbild så ?:)

KRAM !

2012-03-26 @ 19:37:12
URL: http://byeva.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0