30 mars 2012 - jag fyller 14 år

Hey lovers! My birthday idag! hihihi

Det har varit en grymt bra dag hittills! De sjöng för mig i skolan, jag har fått grymt fina presenter, och jag ska få mer ikväll o imon! Hihih

Än sålänge har jag fått en jättefin vit virkad klänning, ett par assnygga stora korsörhängen och en svinsnygg skinnjacka med nitar på! På bilden längst ner så ser ni en liten smygtitt på jackan, hih, den är såå snygg!

kommer inte kunna uppdatera något mer idag tror jag, men jag ska absolut försöka! Puss


Den här bilden är tagen för bara några timmar sedan, där ser ni även korsörhängerna, lite av klänningen och lite av skinnjackan! :) Det var det jag hade på mig idag också!

Grymt nöjd, puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0