S K O L A V S L U T N I N G I D A G

Godmorgon alla fina!

Idag är det skolavslutning vilket ska bli sjuuuukt skönt! Lediga i 10 veckor! wihoo
Skolavslutningen börjar kl. 15:00, o slutar ungefär kl 16:30.

Är riktigt taggad inför sommarlov nu asså! Har vart en jobbig termin så man säger inte direkt nej till ledigt om man säger så!

Till helgen så blir det full rulle igen! På dagen så ska jag, Anna och Linnea till Götet för att spana in tyg till våra klänningar till bröllopet. Det är 60-tals tema så det blir väl något i det stuket! Spanade in mönstret på klänningen i förrgår, det var jättefint verkligen!
Efter det så ska jag o Linnea till liseberg och åka lite saker! Man får ju hoppas på bra väder!

På Söndag så ska vi fira pappa och farfar! Farfar fyller år då, och pappa fyller år på midsommar, så vi firar båda på samma dag!

Nu så ska jag äta något gott till frukost. Efter det går jag och tar en dusch, sen blir det o måla naglarna inför ikv!

Puss


Kreta 2011 Jag i gult linne, charmigt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0