Tjoo ;)


(Gammal bild, snälla ta den inte seriöst)

Tjoo bloggen!

Nu sitter jag framför brasan och kollar på tv, samtidigt som jag bloggar.
Väntar på att säsongstarten av familjen annorlunda ska dra igång!
Efter det så blir det antingen "mammor & minimodeller" lr "chefen undercover".

Får se helt enkelt. har precis målat naglarna, lite lila metallic blev det! Fint!

Imon börjar min dans igen! Massor av mina kompisar som har kommit med denna gången med! :D wihoo, det ska bli kul! :) Gästartisten på vårens show är Danny saucedo lr hur han nu stavas :S.

Ska bli så grymt azum att träffa alla på dansen igen! :D
Så imon efter skolan drar jag och några mer hem till Maja och äter o pluggar osv. sen drar vi till dansen! :D

Som ni vet så går jag på "bliss dance academy" lr nått sånt :/, det är streetdance blandat med modernt/disco/jazz typ :P

Haha

Men nu så ska jag måla ett till lager nagellack! Puss


Postat av: AmandaHarde

sv; Åh tack så jättemycket för tipset! Har du fler på lager? Haha :D

2012-01-31 @ 18:31:19
URL: http://amandaharde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0