SVAREN TILL FRÅGESTUNDEN!



 

Ett roligt minne ifrån sommaren?<3
Super fin blogg! När kommer svaren till frågestunden förresten?
Kram:)

Svar; Hmm, Kreta är ett oförglömligt minne! Kommer aldrig glömma vad som hände där o allt! Allt var så himla bra helt enkelt, perfekt med ett ord typ! Bästa resan ever! ♥ Tack så jätte mycket! Kram :)

Äger du några converse?
Favorit plagg i garderoben?
Kan inte du fixa en sminkvideo hur du sminkar dig? :)

Kraam :)

Svar; Yes det gör jag! Jag har ett par vita och ett par rosa, de rosa fick jag sommaren 2010 så de är rätt slitna, och de vita fick jag i julklapp 2011 :D Jätte nöjd! Ska även få ett par röda i Februari! Så snyggt till bruna ben! Gaahh, längtar till sommaren!

Hmm, svår fråga faktiskt, men jag tror det måste vara mina favo jeans från gina, kristen jeans heter de. Dock är de trasiga, lite tråkigt! :( På sommaren så är den antingen mina höga mörkblåa shorts från gina, eller min långklänning från H&M.

Njaa, kanske det, känner inte direkt att videoblogg är min grej, men kan ju alltid försöka! :)
Kraam :)

 

vad gillar du för slags skor? sj ÄLSKAR jag converse!

Svar; samma här! Converse är så sjukt snygga! Man tröttnar liksom aldrig, skit snyggt på sommaren! Haha, hoppas du blev nöjd med ditt svar :)))

Gillar du justin bieber?
Hur gammal är du?
Vad är din favorit färg?
Vilket land skulle du vilja flytta till?
Har du syskon?
Har du twitter? (Följ mig isånnafall: @bi3berconda)

:) <3 kram

Svar; Nej, haha, har aldrig gillat Justin bieber och kommer aldrig att göra heller, haha ;) Den enda låten han gör bra är "pray".
Jag är 13 år, fyller 14 år den 30 mars! :)
Min favorit färg är blå elr lila, kan inte bestämma mig, hahah :)
jag skulle vilja flytta till USA, tänk liksom att få bo i new york elr Florida?! Hur coolt som helst ju! :)
Yes, jag har syskon. En storasyster, och en tvillingbror. Har även två bonussystrar.
Ja, jag har twitter, där heter jag @thildizeen :)

Kram :)


Varför började du att blogga? :)

Svar; Jag vet inte riktigt, jag hittade väl in på kissies ellr blondinbellas blogg nångång. Blev sugen att börja så då skaffade jag en blogg :), har typ haft 6 bloggar innan denna. Haha, dock la jag typ ner de såfort jag börja :)

 

Bästavän?

Jag har många grymma vänner som är så oerhört fina och som alltid finns där i alla lägen! Men jag har en allra bästa vän, och hon heter Emma ♥

Hur många unika läsare har du varje dag? :)

Svar; Haha, nästan pinsamt och säga det .. men en vanlig dag har jag ungefär 20 unika, ibland kan jag dock ha 50 och uppåt, men det beror på hur mycket jag uppdaterar osv. :)

snyggaste 98:a tjejen?
snyggaste 98:a killen?
snyggaste 99:a killen?
favorit mat?
favorit färg?
favorit dryck?
din bästavän?
andra nära vänner?
finaste vännen du har?
gulligaste vännen du har?
underbaraste vännen du har?
roligaste vännen du har?
en vän som du inte känt så länge men ändå betyder hur mycket som helst ?
sko storlek?
är du kär just nu?
''bästa'' killen just nu om du måste välja?
absolut bästa minnet?goaste killen i klassen?
någon du saknar?
sötaste killen i klassen?
gosigaste killen i klassen?
mest personliga killen i klassen?
favorit chips smak?
fanta / cola ?
favorit fotbolls lag?
skriv 6 tjejer som betyder jätte mycket för dig?
skriv 6 killar som betyder jätte mycket för dig?
kungsbackas 6 snyggaste killar?
kungsbacka 6 snyggaste tjejer?
en kille som är så liten så man faller för honom?
en person med fint leende?
en person med fint hår?
en person med snygg kropp?
en riktigt snygg person?
puss

Svar; det var många frågor! :) Kanske inte svarar på alla, haha. Men ska försöka svara på de flesta.
Asså kan inte välja "snyggaste" men några snygga 98-tjejer är ju Josefin strömbom, Emma C, Haha, alla mina vänner liksom! Ni vet vilka ni är!

Jag umgås inte med 99-or ;), kan tyvärr inte svara på den frågan ;). Haha
Tacos
Lila elr blå
Coca Cola
Emma C
Matilda, Stella, Maja, felicia, Emily, Sara, Josefin S(dock inte träffats så mkt men ändå)
Emma
Stella
Maja
Matilda
Josefin S
37/38
Nope, jag är inte kär ;)
Kreta Resan 2011
Sourcreme
Cola
haha, ifk elr gais, får nog ta gais eftersom att min familj är en gais familj, tro det elr ej ;)
Sry, har mer än 6 tjejer/killar som betyder mest
Maja har ett fint leende :)
Emma har fint hår! :)
Eric S♥
tar Eric S♥ på denna med! Gahh, så sjukt snygg!

Puss


det bästa med dig själv?
något du hade velat ändra på dig själv?
puss :)

Svar; Det bästa med mig utseende mässigt är nog mina ögon, haha, visste inte vad jag skulle ta annars ;), insidan är nog att jag är ganska stark och ger inte upp! Ska alltid ha rätt också, kanske dock inte är något posetivt ;).

Jag skulle vilja ändra min längd! Jag är nästan kortast av mina kompisar, så det skulle inte vara så fel om jag var några cm längre! :)
Puss


Postat av: Maja

<3<3<3

2012-01-14 @ 17:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0