Seriöst?!

Nu blir jag riktigt förbannad på denna skit datorn?!  Jag hade skrivit ett sjukt lång inlägg, men sen så bara det försvann, allt raderades? Ahhhh, jag blir så arg! Varför? Det har liksom hänt flera hundra gånger. Och nu kommer jag inte ens ihåg vad jag skrev.. skit också ..
Aja,

2012 är det nu, jag har bestämt mig för att det ska bli det bästa året ever! Jag ska göra det som får mig att må bra, umgås med de personerna som gör mig glad varje dag!

Jag ska även satsa mer på bloggen! Den ska växa, jag ska uppdatera grymt mycket bättre, kanske fixa några tävlingar elr något sånt? Skulle ni gilla det? :) Skulle vara så kul om ni kommenterade vad ni tyckte!

Ni skulle ju även kunna kommentera vad ni skulle vilja ha för tävlingar, dagens/veckans blogg elr något där man kan vinna ett pris osv. För det är ju roligare för mig och för er om jag tävlar ut något som ni vill ha! :D You get it? ;)

                                                                                                                                                                     

Haha, nu lämnar vi det.. Idag så har jag bara varit hemma och slappat, vaknade ungefär vid halv tolv/tolv, så ungefär halv ett så åt jag frukost. Vid fyra så åkte vi till mormor och morfar och åt god middag!

God kyckling och klyftpotatis blev det, mums! Vi fick även chokladmousse till efterrätt, ännu mer mums! Haha, det var ungefär min dag ;). Lugn typ.

Imon ska jag inte göra något speciellt heller, när mamma kommer hem från jobbet så ska vi åka och kolla på en skinnjacka som jag vill ha, wiee, hoppas den passar!

Ni får ha det så bra så hörs vi senare elr imon!

Pusssss ♥



 
Bild från förut idag.

Bläddra inte bara förbi detta inlägget nu, utan kommentera!

Postat av: Louise

Kan du inte ha dagens blogg elr något sånt? :) skulle vara kul! :)

2012-01-01 @ 21:00:50
Postat av: Maja

Fiiiina du!<3

2012-01-02 @ 11:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0