2012-01-06

Tjabba tjena!

Idag är det fredag vilket det verkligen inte känns som, vet inte riktigt varför det inte känns så.
På måndag börjar skolan för min del, orkar verkligen inte!
Alla läxor, inlämningar, prov och redovisningar, låt mig döööö!

Idag har jag inte gjort så mkt, vart på ikea med mamma och becka. Efter det så åkte vi till kungsmässan och skulle byta mina byxor till en annan storlek, fast då fanns inte den storleken, så det blev att åka hem utan några byxor, aja .. får la kolla någon annan gång.

Ikväll så ska vi bara mysa framför en svensk thriller som vi har hyrt! Mysigt! Njuta innan helvetes skolan börjar igen, gahhhhh.

Bara att se fram imot nästa lov! Låt det gå snabbt, fast iförsig, v.6 har vi prao hela veckan, sen v.7 har vi sportlov, rätt chill! Hhihi

Funderar rejält mycket om jag ska dra till med en frågestund, men vet inte riktigt än, vad tycker ni? Puss






Två bilder från Kreta, första bilden är från stranden Elafonissi som vi var på, en paradisstrand typ.
Saknar ♥♥ Puss ♥♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0