2012-01-03

Hej bloggen!

Nu har jag precis ätit mat, haha, pannkakor. Åt typ bara två men jag och Becka ska till pappa och Anna sen och äta middag. Mysigt!

Jag har även spelat lite just dance 3 med Becka, jag vann alla gångerna! Just because I'm azum.. Haha ♥

Imorse när jag vaknade hade jag sprängande huvudvärk, inte roligt. Så ist för att hitta på något med kompisarna så fick jag vara hemma. Aja, kanske bra det, men tanke på vad vi har för väder. Regnigt och trist, blött och kallt osv. Man skulle nog kunna rabbla upp många negativa ord till vårat väder idag.

Jag läste även att en ny storm är påväg till västkusten? hur många stormar har inte vi haft på det senaste liksom, scary ändå? ..

Puss ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0